Proč jsou vstupní stránky tak důležité a proč u reklamy nestačí odkázat jen na úvod?
Vstupní stránka - Landing page je důležitá proto, že jde o první stránku, na kterou návštěvník přijde po kliknutí na reklamu.
Je to jedna z posledních příležitostí, jak zaujmout návštěvníka a udržet jeho pozornost, než se rozhodne opustit web. Optimalizace vstupní stránky by měla být zaměřena na to, aby byla co nejrelevantnější pro cílovou skupinu, která na ni přichází. Úkolem vstupních stránek je maximalizovat návratnost investic do reklamy a zvyšovat počet nových zákazníků.
Vstupní stránky jsou zaměřené na jeden konkrétní cíl a tím jsou právě konverze. Jedná se o samostatnou stránku, která je navržena tak, aby spustila konkrétní akci uživatele. Zbavuje rozptýlení a udržuje uživatele zaměřeného na jednu věc, ať už se zaregistruje do zpravodaje, vymění svůj kontakt za stažení e-booku, rezervuje schůzku a nebo nakoupí produkt/službu.
Úspěšné reklamní kampaně vždy vedou na promyšlené vstupní stránky, které generují nové zákazníky.