Zbrusu nový zaručený způsob, jak zdvojnásobit nebo ztrojnásobit počet poptávek a prodejů, které generují vaše vstupní stránky - a to zcela ZDARMA!

Bez utracení jediné koruny navíc v reklamách na Google nebo Facebooku. To, co se chystáte objevit, změní způsob, jakým inzerujete na Googlu. Navždy…

arrow.webp

Nechte mě hádat.. hledáte nové způsoby, jak získat více zákazníků?

A v hlavě si říkáte: „Kdybych jen mohl získat větší návštěvnost na můj web, aby mohlo více lidí shlédnout moji nabídku“.

Ale ono je to celé trochu jinak.

Situace je taková, že většina lidí nemá problém s návštěvností.

Mají problém s konverzemi.

Jak vidíte, problém není nedostatek online návštěvnosti.

Existuje 2,8 miliardy uživatelů Facebooku… A 40 000 vyhledávacích dotazů každou sekundu na Googlu!

Výdaje na digitální reklamu po celém světě od roku 2018 do roku 2024

Doslova existuje více online návštěvnosti, než byste mohli zvládnout.

Dost na přehřátí vašich serverů a poslání vašich vývojářů do stavu nepříčetnosti.

Jaký je tedy problém?

Proč se tolik podniků snaží získat dostatek potenciálních zákazníků a prodejů?

Nyní se pohodlně usaďte, jelikož to co uslyšíte by vás mohlo porazit.

Jdeme na to!

SKUTEČNÝM problémem totiž není návštěvnost.

Protože, stejně jako chodíte do supermarketu, abyste si koupili potraviny…

Můžete jít také do „supermarketu s návštěvností“, tj. Google a Facebook.

A koupit si tam tolik návštěvnosti, kolik jen chcete!

Problém tedy není v návštěvnosti.

Skutečným problémem je…

aby tato návštěvnost byla konverzní.

Jinými slovy…

Schopnost prodat v dostatečně vysokých objemech a s dostatečnou marží, aby se z této návštěvnosti dosáhlo zisku.

Rozumíte? Tak super.

Pojďme se posunout dál…

Lidé neustále obviňují Google a Facebook za stále rostoucí náklady za kliknutí.

Obviňují je, že pokaždé, když spustí kampaně, akorát ubydou peníze na jejich bankovním účtu.

Ale opět je to vše jinak!

Není to Facebook nebo Google, kdo stanovuje cenu…

Je to vaše konkurence. Váš trh.

Takže místo toho, abyste si stěžovali na to, co nemůžete ovládat – musíte se zaměřit na to, co ovládat můžete.

A to, co můžete ovládat, je…

Poměr přeměněné návštěvnosti na leady, zákazníky a klienty.

Ale jak toho docílit?

Jak přeměnit návštěvníky na zákazníky?

Řešení tohoto šílenství opravdu existuje.

Odpověď je ve skutečnosti mnohem jednodušší a mnohem méně nákladná, než by se dalo očekávat.

A ne, neznamená to placení nějakého specialisty na přivedení návštěvnosti, kdy zaplatíte desítky tisíc korun za odemknutí nějakého „skrytého“ a „tajného“ nastavení uvnitř vašich reklamních účtů.

Toto řešení nezahrnuje žádnou „kličku“ nebo „hack“.

Nezahrnuje to ani najmutí zabijáka, aby vyřadil vaši konkurenci 🙂

Sakra, nezahrnuje to ani levnější kliknutí.

Dobře, už dost řečí a řekněte mi, jak zahnat tuto noční můru!

Tak dobře!

To, co potřebujete, je…

skvěle oblečeného a na vše připraveného „super prodavače“, který pracuje 24 hodin denně, 7 dní v týdnu...

A který nikdy nevolá kvůli nemoci...
nebo dovolené...
Jmenuje se...

Landing Page

Ano, správně nastavená vysoko konverzní vstupní stránka - Landing Page je takový luxusně oblečený super prodavač s perfektním tahem na branku!

A pokud vše nastavíte správně hned napoprvé, bude pro vás pracovat ve dne i v noci a bude vám přinášet e-maily, zákazníky a dokonce prodeje.

CO když je i lepší cesta?

Proč utrácet tisíce korun a ztrácet bezpočet hodin testováním, co by mohlo fungovat, když můžete jednoduše použít, co už skvěle funguje?

Utratili jsme neskutečně mnoho peněz za generování návštěvnosti v mnoha různých průmyslových odvětvích a oborech.

A tyto peníze jsme použili ke generování prodejů u našich klientů.

Provedli jsme tisíce experimentů, abychom opravdu zjistili, co funguje a ­co ne.

Takže tohle všechno byste mohli zjišťovat a zkoušet sami.

Tahat se za vlasy a vypořádávat se s nekonečným problémem rostoucích nákladů na reklamu, špatnou mírou konverze a příjmem, který je jeden měsíc super a další měsíc bída.

Nebo byste mohli jednoduše získat celý náš „prodejní systém“.

Náš plán pro úspěch.

Plus každý tip, hack, techniku, nespravedlivou výhodu, tajemství… a prostě vše, co právě teď, v roce 2023, funguje perfektně.

GARANTUJEME, že vstupní stránka vám přivede mnohem více kvalifikovaných leadů a vygeneruje mnohem více prodejů, než vaše současná, jinak pracujeme zadarmo

Láká vás tato nabídka? Máte zájem nás otestovat?

Ne tak rychle…

Nejdřív musím trochu couvnout.

Protože tohle není pro každého.

Jsou zde tři důležité faktory, které musíte splňovat ještě předtím, než budete vůbec přemýšlet o žádosti o tuto příležitost:

Musíte mít aktivní reklamy na Googlu nebo Facebooku a musí být ziskové

Tato příležitost není pro nováčky nebo firmy, které ještě neinzerují online. (Pokud chcete, abychom vytvořili prodejní systém a reklamy úplně od začátku – ZDE můžete zjistit, zda se kvalifikujete)

Musíte být ochotni nechat nás vytvářet reklamy, o kterých si myslíme, že se budou prodávat.

Protože to všechno děláme z vlastních peněz... Upřímně řečeno, je nám jedno, co si o naší práci myslíte vy, váš obchodní partner, váš manžel, vaši přátelé nebo Sněhurka a sedm trpaslíků ;). Kromě kontroly reklam pro váš souhlas – budeme mít veškerou kreativní kontrolu. Protože pokud reklama není naše, nemůžeme zaručit její úspěch.

Nesmíte prodávat nic ani vzdáleně závadného

nezákonného, podvodného, nebezpečného nebo jakýmkoli způsobem zapojeného do multi level marketingu. To je vše. Zajímá vás tato příležitost? Splňujete výše uvedené předpoklady? Pokud ano, jděte sem a zarezervujte si 30 minutovou strategickou konzultaci s naším týmem, abychom zjistili, zda si padneme do oka.

💸

PENÍZE ZADARMO!

Upřímně, tohle je nejblíže, kdy se dostanete k tomu, aby vám někdo dal peníze zdarma.

Protože to znamená, že pokud se nám nepodaří (velmi nepravděpodobné) překonat vaši aktuální vstupní stránku, nebudete nám dlužit ani jedinou korunu.

Myslete na to, že nemusíte platit…

A hádejte co ještě? Pokud překonáme vaši aktuální vstupní stránku (velmi pravděpodobné), stále nebudete bez peněz…

Protože každá koruna, kterou nám zaplatíte, bude pocházet z EXTRA prodejů, které byste nevydělali, pokud bychom pro vás nevytvořili naši novou vstupní stránku!

Proč dáváme takovou nabídku?

No, je to velmi jednoduché…

Praktikujeme to, co kážeme, a děláme nabídky tak dobré, že by je mohl odmítnout jen šílenec!

To je klíčová složka pro závratně vysoké míry konverze!

Teď jste stále se mnou – čtete tuto nabídku, tak co dělat dál…

Jděte sem a zarezervujte si bezplatné 30minutové strategické sezení s mým týmem, abychom zjistili, zda naše spolupráce bude mít pro vaše podnikání význam.

30minutová Bezplatná konzultace - Extrémně konverzní vstupní stránka, DÍKY KTERÉ MŮŽETE AŽ ZTROJNÁSOBIT POČET OBJEDNÁVEK A ZÁKAZNÍKŮ

Vyplňte formulář a zarezervujte se na bezplatnou konzultaci.

Vyžádejte si svoji 30 minutovou strategickou konzultaci zdarma

Zarezervujte si termín strategické konzultace s naším týmem co nejdříve!

Konečně dosáhnete svých obchodních cílů

Už nemusíte hledat řešení vašich problémů. Výkonná, konverzní Landing Page se o vše postará za vás.

Landing Page pracuje za vás 24 hodin denně

Správně nastavená a konverzní Landing Page pracuje non-stop pro vás a podporuje vaše podnikání v růstu.

Vyžádejte si svoji bezplatnou 30 minutovou strategickou konzultaci

Zarezervujte si termín strategické konzultace s naším týmem co nejdříve, ať zjistíte, zda i vy můžete dosáhnout obrovských úspěchů!

Často kladené otázky

Jedna z nejčastějších otázek. Všechno se zaměřuje na konverze – leady, prodeje nebo jakoukoliv akci, kterou chcete, aby návštěvníci podnikli.

Na webových stránkách (na homepage) je důraz kladen na hodnoty společnosti a představení jejich produktů/služeb. Rozložení a obsah jsou speciálně navrženy tak, aby vzbudily zájem návštěvníků v prozkoumání dalších stránek na webu.

Naproti tomu vstupní stránky – Landing Pages jsou zaměřené na jeden konkrétní cíl a tím jsou právě konverze. Jedná se o samostatnou stránku (obvykle je postavena na doméně webových stránek společnosti), která je navržena tak, aby spustila konkrétní akci uživatele. Zbavuje rozptýlení a udržuje uživatele zaměřeného na jednu věc, ať už se zaregistruje do zpravodaje, rezervuje schůzku a nebo nakoupí produkt.

  • Nárůst konverzí
  • Funguje to nezávisle na vás
  • Vstupní stránka podporuje vaše obchodní cíle
  • Generování dat a cenných poznatků pomocí sledování uživatelů
  • Rozvíjí povědomí o značce
  • Zmínili jsme se o zvýšeném počtu konverzí?

Domovská stránka je obvykle shrnutím vaší firmy a adresář pro vaše produkty nebo služby. Dalo by se říci, že je to jako digitální vstupní hala pro vaši firmu. Webové stránky jsou skvělé, ale zřídka zařídí konverze. Vstupní stránka je navržena s ohledem na jeden cíl. Tímto cílem jsou konverze.

Vstupní stránka:

– Neodkazuje na jiné stránky

– Se nesnaží prodat více produktů nebo služeb

– Se nesnaží oslovit rozdílné cílové skupiny ve stejnou dobu

Vždy na vstupní stránku! Je to jednoduché. Zde je příklad proč:

Řekněme, že zákazník klikne na vaši reklamu po vyhledávání Google „Servis plynového kotle v Praze 5“. Nehledali vaši společnost; Jen hledají servis plynového kotle a rozhodli se kliknout na vaši reklamu. Místo toho, abyste uživatele nasměrovali na optimalizovanou vstupní stránku, která je připravena na všechny informace, které potřebují vědět o vašich službách pro servis plynových kotlů, skončí na vaší domovské stránce – stránce, která je posetá informacemi a seznamy kategorií, které jsou propojeny se všemi službami, které nabízíte. V tu chvíli se dívají na stránku, která hovoří o prodeji plynových kotlů, o tom, kdo jste a nebo jak dlouho jste na trhu.

Tento uživatel nyní musí přijít na to, jak se dozvědět o vaší službě, kterou ostatně původně chtěl – servis plynových kotlů. To vyžaduje čas. Vyžaduje to úsilí a pravděpodobně to bude mít za následek odchod návštěvníka.

ANO! Vstupní stránky jsou nejúčinnější, když mluví o jednom produktu nebo službě.

Proč? Protože to je…

– Přímé

– Cílenější

– Více informativní

-Efektivnější

Naše vstupní stránky jsou navrženy tak, aby maximalizovaly návratnost investic a nejen aby vypadaly hezky (stránky, které vypadají jen dobře, jsou k ničemu, když nemají konverze).

U nás v Adsy spojujeme slavný marketingový styl se specifickým průzkumem trhu, abychom identifikovali jádro toho, co zákazník chce vidět.

Poté to vše proměníme v ostře vypadající, efektivní vstupní stránku, která je navržena tak, aby generovala konverze a přinesla obrovskou návratnost investic.

Výsledků dosáhneme změnou prohlížejícího návštěvníka na návštěvníka kupujícího.