PŘÍPADOVÁ STUDIE: ZVÝŠENÍ ODESLANÝCH REzervací – OPTIKA
Pomocí nového výkonného webu a SEO jsme navýšili celkem o 86 % počet odeslaných rezervací, konverzní poměr stoupl z 0,97 % na 1,59 % a celkově se zvýšila organická návštěvnost o 59,76 %.
Na webových stránkách optikaocko.cz byl proveden kompletní redesign a SEO. Webové stránky se ve vyhledávání začaly zobrazovat na více relevantních slovních spojení, což mělo za následek vyšší počet návštěvníků mající zájem o služby optiky v Moravské Třebové a okolí.
Díky správnému SEO navštěvují webové stránky stále noví zákazníci bez nutnosti investic. Návštěvy z vyhledávání jsou nejvíce relevantním zdrojem zákazníků.
Zvýšení konverzního poměru o 65 % (odeslané rezervace)
Díky redesignu webu se nám podařilo zvýšit konverzní poměr o 65 %.
Zvýšení odeslaných rezervací (konverzní poměr stoupl z 0,97 % na 1,59 %)
Zvýšení odeslaných rezervací o 320 %
Zajímavostí je, že díky SEO a novým návštěvám z organického vyhledávání se zvýšil celkový počet odeslaných registrací o 320 %.
Odeslané rezervace – nárůst o 320 % z organického vyhledávání.
Hledáte způsob, jak zvýšit své tržby?
Vytvoříme plán digitálního marketingu, který vám pomůže růst
Zavolejte nám hned teď nebo vyplňte náš kontaktní formulář, abychom mohli naplánovat bezplatnou konzultaci s jedním z našich odborníků. Je pravý čas na to, aby vaše firma zazářila online.